Maresi. Cronici din Manastirea Rosie. Vol. 1/Maria Turtschaninoff

Primul volum al trilogiei Cronici din Manastirea Rosie, Maresi este o carte despre chipurile intunecate ale Raului si despre puterea magica a prieteniei capabile sa invinga totul, povestea unei fete care descopera pe insula femeilor nu numai cunoasterea din carti, dar si forta straveche, irezistibila, redutabila a feminitatii.  „Maresi este povestea dramatica, scrisa cu multa indemanare si fantezie, a unei lumi matriarhale izolate pe o insula, un refugiu pentru fetele care au reusit sa scape din comunitati conservatoare si opresive. In aceasta carte plina de un suspans feroce, memorabila, cu actiunea situata intr‑un trecut nedeterminat, exista multe analogii cu femeile si fetele din societatile moderne: cunoasterea ii ofera lui Maresi, personajul principal, puterea de a schimba lumea.“ – Juriul Finlandia Junior Prize 2014

SKU: ca075e5d-442c-49b7-807a-a04e40bc4dee Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Online Maresi. Cronici din Manastirea Rosie. Vol. 1/Maria Turtschaninoff

Plata produse

Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Plata cu cardul de credit

Dacă alegeți să cumpărați prin metoda de plată cu cardul de credit, în pagina Checkout va trebui să selectați între metodele de plată cu cardul de credit și apoi faceți clic pe „Plasați comanda” pentru a introduce detaliile cardului și pentru a efectua plata.

Plata la livrare

Rambursul la curier se plătește în cash (exclusiv în RON) la livrarea coletului.

Plata în rate pentru comenzile plasate online

Livrare

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu sau oriunde ai nevoie.

expediere prin curier,
expediere prin curier cu ramburs;
ridicare personală din Pick Up Points/pachetomate, easybox.

Retur Maresi. Cronici din Manastirea Rosie. Vol. 1/Maria Turtschaninoff

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Autorizațiile legale pentru comercializare, originalitatea produselor cât și alte demersuri legale necesare pentru comercializare revin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand